dinsdag 12 april 2011

Wekker

Waar ik nou echt benieuwd naar ben, hoe worden jullie wakker?
Heb je een ouderwetse TRINGGGG wekker, of gaat je radio automatisch aan? Komt er je een beltoon of muziekje via je mobieltje op het moment dat je na 5 keer snoozen toch écht moet opstaan?

Of maakt je moeder, vader, broertje, zusje, vriend of vriendin je wakker en gebruik je geen wekker?


Mijn wekker is het liedje Sweet Disposition van de Australische rockband The Temper Trap.
Hierdoor word ik héérlijk rustig wakker en dat vind ik echt heel erg fijn.

Wat is jullie wekker?

2 opmerkingen:

  1. Haha, wat een leuke vraag! Ik heb gewoon een wekkerradio! En begin iedere ochtend met 3fm ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah relaxed, ik heb dus al tijden dit liedje, heerlijk! Wilger heeft een zeegeluid, en dan hoor je op een gegeven moment zo'n toeter van een boot (haha) en dat gaat steeds harder en dan gaat dat over in zo'n ordinair wekker geluid :P volume vol aan, en nog slaapt ie er vaak doorheen :D

    BeantwoordenVerwijderen