woensdag 22 juni 2011

even geen updates meer

Lieve lezers,

Excuses dat ik al zo lang niet meer heb geupdated. Het is er echt bij in geschoten en op de momenten dat ik tijd had, had ik geen/weinig inspiratie. Tot de zomer komen er geen updates meer, omdat ik op dit moment heel druk ben met leren voor mijn toetsen. Ik heb t/m 14 juli nog officieel toetsen en herkansingen, en daarna ga ik naar de Zwarte Cross. Als het goed is ben ik 18 juli weer terug, kom rond die tijd weer eens terug voor nieuwe artikelen!

Liefs Paula

1 opmerking:

  1. Ohmygosh je moet nog wel ff door met toetsjes!! En zwarte cross, leuk! Of nouja, ken het niet maar hoorde dat het wel tof was!! Heel veel succes en geniet daarna vol van je vrijheid deze zomer!! Heerlijk! Nog ff volhouden! xtara

    BeantwoordenVerwijderen